Vai WordPress vēl joprojām ir labākā izvēle SEO ziņā?

WordPress jau vairāk nekā desmit gadus tiek uzskatīts par SEO draudzīgāko satura vadības sistēmu (CMS), taču mūsdienās tam konkurenci sastāda tādi risinājumi kā Webflow, Shopify, Wix un citi. Vai WordPress vēl joprojām ir pirmā izvēle, ja vēlies sasniegt augstas pozīcijas Google meklētājā? Apskatīsim, kas WordPress padara par spēcīgu rīku SEO kontekstā un kādi ir iespējamie trūkumi.

1. Elastība un spraudņu iespējas

Viens no WordPress lielākajiem trumpjiem ir iespēja pielāgot lapu gandrīz jebkam, pateicoties plašam spraudņu klāstam. Populārākie SEO spraudņi, piemēram, Yoast SEO, Rank Math vai All in One SEO Pack, ļauj ērti pārvaldīt meta tagus, XML kartes, kanoniskās saites, 301 pāradresācijas un daudz ko citu.

Ko tas nozīmē SEO ziņā: Tu vari precīzi kontrolēt, kā Tava mājaslapa tiek attēlota Google, kā arī nodrošināt, lai netiek pieļautas kļūdas, piemēram, dublēts saturs vai neoptimizēti virsraksti.

2. Atvērtais kods un pilnīga kontrole

WordPress ir atvērtā koda platforma, kas nozīmē, ka vari pielāgot katru koda līniju atbilstoši savām vajadzībām. Tas ir būtiski, ja vēlies īstenot specifiskus SEO risinājumus, piemēram, pievienot strukturētos datus (schema markup) vai integrēt progresīvās kešatmiņas tehnoloģijas.

Salīdzinājumam: Tādi rīki kā Wix vai Squarespace piedāvā mazāk elastības – tajos daudz kas ir ierobežots pēc platformas noteikumiem.

3. Vietnes ātrums – atkarīgs no uzstādīšanas

Viena no biežākajām kritikas jomām pret WordPress ir tās ielādes ātrums, īpaši, ja tiek izmantoti smagi vizuālie motīvi vai pārāk daudz spraudņu. Taču šo problēmu iespējams atrisināt, izvēloties ātru hostingu, optimizējot attēlus un ieviešot kešatmiņas risinājumus (piemēram, WP Rocket).

Tātad: WordPress var būt ātrs, ja vien to pareizi konfigurē. Pretējā gadījumā – pat ļoti labs saturs var ciest dēļ lēnas lapas.

4. Satura pārvaldība SEO kontekstā

WordPress ir radīts kā bloga platforma, un šis mantojums joprojām ir redzams: ar to ir ērti pārvaldīt saturu, sakārtot to kategorijās un tagos, kā arī veidot strukturētu iekšējo saišu tīklu.

Priekšrocības SEO ziņā: Ērti uzturēt bloga sadaļu, viegli veidot iekšējās saites starp rakstiem, un Google labāk izprot lapas struktūru. Salīdzinājumā, piemēram, ar Shopify – šīs iespējas ir daudz plašākas.

5. SEO rezultātu izsekošana un uzlabošana

WordPress viegli integrējas ar rīkiem kā Google Analytics, Google Search Console, Hotjar u.c. Tas nozīmē, ka vari sekot līdzi lietotāju uzvedībai un pielāgot saturu atbilstoši viņu meklēšanas nolūkiem.

Turklāt spraudņi, kā MonsterInsights, piedāvā šos datus tieši WordPress panelī – nav jāiet uz atsevišķiem rīkiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *